7 år av saknad....

                      
                                                 Mamma 1953-2004  <3



 Kan inte fatta att det  har gått 7 år redan sen du lämnade mig,min älskade mamma..
Saknaden går inte att beskriva.
Trodde att de skulle bli bättre med åren, men så är det inte alls..
Det blir nästan svårare.

Finns så mycket som ja vill säga dig, så mycket ja vill uppleva med dig...
Men det går inte...

Tänker på dig varje dag. Är så förvirrad..

Kan inte fatta ja har gått i 7 år utan att få se dig,att få prata med dig, att få ta i dig...
Kan inte fatta att ja fortfarande orkar andas.

Du fattas mig!

Du fattas oss alla!

Barnen pratar om dig varje dag, trots att de inte vet vem du är..
Jacqueline had just fyllt 1 år när du lämnade oss, å Angelina var inte ens född...
Där kan man se hur du påverkade folk i din omgivning..:)

Var hos  ISA,din bästa vän en kväll , jag å syrran, vi pratade gamla minnen.
Vi skrattade, vi gråt, vi saknade.....

Du finns i våra tankar varje dag..

Kan bara hoppas att du har det bra nu, å att du är med oss å har en vakande hand över oss alla, Särskilt barnen.

Älskar dig världens vackraste mamma!

<3 <3 <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0