Ordning igen..

Första skoldagen..
Gött att komma tillbaka till vardagen igen.
 
Igår var det tvättdag här, lr kväll kanske passar bättre.. UUH så mkt tvätt ja hade.. Det är ju såå svårt att få tvättid!
Å om ja hade en egen maskin..:)


Kl 8 i morse kom min goa,goa Sara..:) Hon hade med sig en Madonna till mig!! TAck!
Hon har gjort en avgjutning i gips....
Jättefin...Vet inte riktigt än var ja ska hänga den, men det visar sig.....:)
   
         

Nu tror ja att ja ska sätta mig å sy några vimplar...
Nån som vill ha?


Ha en fin dag ni alla min vänner!

Kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, så fin :) Vet du vart man hittar gjutformar till en sådan?

2011-01-12 @ 00:01:01
URL: http://ciinderellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0