Trist söndag..

IDag är det grått å blåsigt..
En typisk söndag..:( Men ja tvättar å hänger ut ändå ja.. Hoppas att det hjälper å att det torkar...
Syrran jobbar delad tur i dag, så det är ju lite xtra trist..

 Känner verkligen ett STORT behov av få mig nått eget nu!!!
Detta är inte nyttigt i längden... :(.(:(

Ja ja men får göra det bästa av situationen....
VAr å fikade med min vän Sara på fredan.. Det var trevligt som vanligt.. Vi var på City. Det var ett tag sen ja var där..
I dag kommer troligen Fija en tur hit efter att hon har slutat jobba..... Det blir trevligt...

Annars vet ja inte om det händer nått kul!! Känner att det verkligen inte är min tur nu!!!
Undrar när det vänder???
Nångång måste det ju bli min tur!!!!


Vaad har för er annras? Hittar ni på nått kuligt en sån här söndag? Lr ligger ´ni i soffan å ser på nån bra film? Är det nån som har något bra film tips? I såfall får ni gärna lämna det till mig....=D


Ok nu ska ja hänga en tvätt till.....
Ha en super bra dag alla mina vänner!!

(För det har inte ja iaf...:((()

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0