Min vän..

I går jobbade ja delad tur..
Det är ju aldrig kul..:( Men det gick för min rast på 5 timmar spenderade ja hos min vän FIja Lii..:)
Hon hade bakat scones till mig när ja kom på fm, å kokat kaffe,, Morgonen var räddad.
Sen låg jag i hennes  underbara fåtölj å slappa å såg på film.. Prince of Pershia.. Den var helt ok att se.. Rekomenderas..:)
Sen var det dax att gå ut i regnvädret igen å göra uterliggare några timmar på jobb..:(




Å så här såg det ut när ja kom hem till Fija på kvällen..!!!

Så mysigt hade hon gjort det till mig! Det är kompis det..:)
Hon vet precis vad ja behöver....

Sen blev det lite goda drinkar till ytterliggare en bra film.. Dear John..
Rekomenderas åxå, channiong Tattum är ju sååå snygg.. :) 
 Sover över där inatt... Behöver göra nått sånt ibland.. Komma ifrån lite å bara umgås med vänner å prata å mysa.... !! 

                  
Tack min vän för att du finns! Kram


NU får det snart bli kvällen. Ska först jobba ett pass i Chbg på möran , å sen ett kvälls pass på Kirurgen...
Blir nog bra detta...

HA nu en bra kväll mina vänner !


Kram

Kommentarer
Postat av: Fija

Bara för att du är sååå underbar min vän!! Du förtjänar de bästa.. Är så gla att ja fått lära känna dig!!!!!!!

2010-06-13 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0