Arbetsförmedlingen

Ja i dag var det  så dax. Inskrivnig på arbetsförmedlingen..
Hoppas att det går fort denna gången så ja slipper vänta. Som ja alltid måste göra.
Har åxå i dag ringt runt å kollat om de behöver vikarier på Skotterud i gen, men de hade fullt. Skulle höra av mig frampå..
 Ringt om alla papper åxå som ska ordnas å skickas iväg.. Inte så kul,men det är ju så..
Passade åxå på att kosa lite på Mottas bebis. Hon hade längtat på mig.. Sköningen:)

Är forfarande förkyld. Verkar inte villja gå över. Men men så är det. ...

Var hos Fija lii en tur förut å fick mig en kaffe kopp. Trevligt.

I går var ja å lämnade Jacqueline hos Farfar.Hon ville dit å leka å sova över i 2 nätter. så det var ju bara att lyda. Så i möra när ja å Fija lii har varit på promenad,får ja försöka att få hem henne.

Snart slut på jullovet. Tänk så fort det går.. Snart är det vår!!

Hoppas att ni har det bra alla mina vänner!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0