2 januari 2010

Hur har ni det på det nya året?
 
Har ni börjat på ert nyårslöfte,lr har det redan blivit brutet?? :))
Haaha själv har ja inte lovat nått, för ja vet att ja inte kan hålla det ändå.!:)

Men ja hoppas att det blir ett bra år för oss alla.. Att vi alla får må bra å att vi får vara med våra nära å kära.
Själv önskar ja mig ett jobb!! :) 

Känns nästan som detta är året då allt ordnar sig.. Då allt blir bra. Att det är nu som ja har chansen att ändra på saker.  Å eftersom det inte är nån annan är ja själv som kan ändra mig själv å saker som har med mig att göra så har ja inget att vänta på!!
Lika bra att ja börjar med en gång. Men VAR börjar man? Hur börjat man om v ill förändra sitt liv?
 Ja menar det är ju en stor sak att ändra på å gör man det i en handvänning? Nej det tror ja inte.. Å ändrar man allt på en gång? lr?Vem vet hur man gör?

Visst man får ta en sak i taget,men vilket börjar man med? Hmm.. Bara det är ju en hel vetenskap att ta reda på innan man börjar att ändra sitt liv. Men ja sk klura ut det! Ja ska få ordning på detta! Det Lovar ja!!
ha se där, har visst ett nyårslöfte iaf!! :)

Det ja ska göra nu är att ta på mig varma kläder å jaga ut mitt barn på en promenad. Alltid en början...;)

ha en helt underbar lördag alla mina kära vänner!

Kram


Kommentarer
Postat av: malin

jag såg att anna anka sökte ny assistent =)

2010-01-02 @ 18:33:59
Postat av: Anonym

haha ja men det skulle väl passa mig alldelles utmärkt.. Hon är ju mina stora idol...:)

2010-01-02 @ 19:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0