Ojoj mina vänner..

Nu var det sååå längesenja var inne här å skrev.. Har inte haft någon dator.. Syrran har lånat den , för hon har inte haft nått internet som funkat. Har inte hänt så mkt som vanligt..Förra veckan var vi en tur till Töcksfors.. Köpte mig nya gardiner på Kid. Jättefina vita å beige randiga.. DYRA var dom!! Men ja blev hel nöjd..

I lördas var vi på kalas hos Jessie.. Hur trevligt som hellst. Jerry å Vickan med barn var åxå där å vi pratade om allt.. Blir ju så sällan som vi ses. Vilket är väldigt synd tycker vi alla. Så nu har vi några datum bokade frampå här som vi ska träffas på.. :)

Jacqueline har varit hemma från skolan denna vackan. Hon har varit förkyld å haft feber, så hon missade att ta den andra sprutan... :(

Nu sitter ja hos min käre far som fyller år i dag. han har bjutt på lunch.. Super gött. Fast det var väl Gun som hade lagat...;)

I dag är det nästintill snöstorm ute.. Usch, fattar inte att folk tycker att detta är sååååå himla gött å kul! Men inte när man ska va ute i trafiken. För det första så är det ju inte plogat ordentliggt överallt, å sen blir ju folk helt från vettet.. De kan ju helt enklet inte köra bil då.. JA ja .. ja ska inte köra så mkt. Bara hem sen, men sen får det vara bra...

Nej nu ska ja ta å vara lite social...

HIpp hurra till far som fyller år i dag!!!

HA en bra dag alla min avänner!!

KRAM


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0