Blir så lessen..

Vet inte om ja orkar att skriva om det egentligen, men samtidigt känner jag att ja måste får ur mig en del saker....
Men nu är det så att ja har en dotter som är mkt lessen, vilket gör mig mkt lessen å arg...... Fan!
Känner att det tar såå mkt energi av mig å det är inte bra.Men ja kan inte hjälpa det.. Men det är så. Tycker inte att det är roligt att hon mår dåligt å ja kan inte göra nått för att hjälpa henne.. Ja har provat i över 6 år! Men det finns inte nÅTT ja kan göra,för det är inte upp till mig , egentligen...... FFFAANNNN!!!!!!!!!!

Tror nog att ni vet VEM ja pratar om.... Hur kan man göra så? Mot sitt eget barn??!!
Har såå svårt att förstår, försöker att göra det men ja kan inte. Kan nån hjälpa mig? Kan nån förklara för mig?Å för mitt barn, för hon förstår ännu mindre än mig.....:( Min älskling...<3

Nej usch å fy för idioter....


Ha en bra
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0