Handyman...

Eflerlyses!!

Behöver en nu..!
Erkänner, även om ja klara mig sj för det mästa, så skulle ja gärna behöva en nu.. JA tack!
Någon som kan hjälpa mig med att göra ett planteringsbord till mig. JA vill ha ett ute påbalkongen..Å hjälpa mig att få ordning på mitt symaskinsbord..Det ska göras om ... Å nån som kan kolla igenom min bil!! Tror att den går på sista refrängen snart nu....:(

Hmm, finns det nån man kan hyra??


I dag var det tänkt att vi skulle ut i skogen.. Men shit vad det regnar.. Det vräker ner
! Har regnat i natt med...:( så vi får ta det en annan dag...

Var på Kalenius, lr Ernas som det heter nu,  igår å köpte en pelargon till balkonge..10 kr!!!! superbilligt!
Skulle ha köpt mer, men ja hade inte lösa pengar med mig...:( Å sen vet ja inte om har plats.. Sen tycker ja nog åxå att det börjar bli sent .... Snart  hösten å då ska man ju ha höst blommor!!

VAd hittar ni på en regnig dag som denna?

I kväll ska vi till fam. Bergman på fredagsmys.. De skulle bju på lite mat.. Mysigt!!


Hoppas att ni får en fin fredag den 13....:)))

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0