Ny dag, nya möjligheter..

I dag börjar ja på mitt nya jobb.
Hemvården i Chbg. Det ska bli spännande.
Har ju inte jobbat inom hemtjänsten förr..Men det kan ju bli hur bra som hellst. Visst blir det en del köring för mig åxå, men det får gå... Gött å få komma igång å jobba igen..

Jacqueline börjde på ny skola i  måndags.. Det gick hur bra som helst.=D Å det känns ju jättegött!!
Hade fåt nya "bästisar" redan första dagen.. Å på tisdag morgon kom det fram en tjej som ville ha hennes telefonnummer=D.. Å vad kul!!

Ok och så var det dax för häljen.....!
Syrran fyllde ju år i veckan, s det var dax för den årliga festen på altanen..
Nu var det ju så  att det vr för kallt på lördag, så vi fick va inne... Men det var ju kul ändå....

Alla kompisar kom å i hade så kul. Pratade å drack gott.. Sen var det så att det kom folk som hade hört att vi hade fest. Först gick det bra, men denne blev så himla full, satt inne i köket  kastde flaskor å var allmänt full å dum...
Iallafall så slutade det med att JAG kastade ut denne. Han mer eller mindre flög som en vante utför gatan här....OPPPPs! ;) Men denne hade inget på vår fest att göra!!!

Sen när allt detta hade lat sig så kom vi på att vi skulle gå ut på krogen...Då kom vi på att KEENAI  var borta! Som tur var så va vi många som kunde leta efter han.. Alla sprang åt alla håll å skrek på han, men han kom inte....
 Dåå ringde Fija å skulle anmäla att han var borta.Då sa polisen att de hade hämtat en hund på gatan nedanför vår.......
SÅ MIN HUND FICK ÅKA POLISBIL I HÄLJEN!!!!!
Fija å syrran fick gå å hämta han..... Ja fick lov att stanna kvar hemma.... (Med en kompis) ;)

Ja det var en mkt händelserik kväll på många sätt....

Men nu ska ja göra mig klar för att åka på jobb......


Ha en bra dag alla mina vänner!!!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0