en massa roliga grejer

HAha haha.... Ja det vet ja inte men... Det var bara nått Janne sa..

Vet ju aldrig vad ja skriva för rubrik...Det är ju nästan ett måste att man har en bra rubrik, annars kanske man inte vill läsa, men det ser ja att ni gör ändå.. ;))) Tack för det!!

JA har bara jobbat å jobbat, å fika med min vän Fijalii!! :) Vi har fikat på möran å ätit goda frallor.. Å sett på film.. THE UGLY TRUTH!!!
Åden var rolig, den måste ni bara se.. hahaha vad  häftigt, fast vi såg den med spansk text. HAHA, ja så nu kan man spanska åxå...

Imöra jobbar ja kvällen, då ska Kathy å farfar var barnvakt, som vanligt,, :S. Å på torsdg kommer moffa.
Då har han nog med min dator!! JIPPIII! Den har varit inne på lagning nu.. Å den skulle vara klar, tills på torsdag.. Vad kul, så nu kan ni nog läsa mina blogg mer ;))))

Å På lördag fyller ja visst år:(.. 31år!!! AJAJ!! INTE kul!!  Men vi ska till Årjäng en tur då ja å syrran på möran Det är visst màrten där då, fast ja har hört att det är nästa helg.. Men vi får ta en tur å se.. Sen på kvällen ska vi ut!!!! Å vad roligt det ska bli.. Det var så längesen..

Önskar att ja kunde köpa mig nya kläder, har sett sååå jävla snygga skor på HM som ja vill ha!!! :)))
Men ja har inget att ha till så det så...

Nej nu blir det kvällen...
Nästa gång sak ja prova att lägga in lite kort..

Ha det bra
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0