Oktober månad

Nu har ja inte skrivit på ett tag igen... Men nu hade ja tänkt att skriva några rader..

I måndags satt ja här å kom på att ja kanske skulle köpa min en ny kamera,eftersom min nuvarande inte funkar som ja vill att den ska.. Så ja stt å kolla på nätet, på priser å så.. Så ja pratade med min syster, tog bilen å åkte till stan. Hon blev med på Expert, men det var inte nån kamera som verkade intresserad av mig, så vi gick..
Då kom hon på att ja faktiskt behövde en ny telefon, för den ja har ,har ja haft i över2 år.. å den lever sitt egna liv.
JA å så blev det gick in på Telia å köpte en ny telefon ! Jättekul som alltid.. KOm hem med den å laddade medans ja var på jobbet, men ja kom hem å den gick inte i gång... Pappa fick ta den med sig till stan å skulle lämna in den , men han hade på något sätt fått igång den, så ja åkte dit för att hämta min ny a telefon...ÅH ad kuligt!!
Gjorde alla inställningar å sånt , sen ringde min vän FIja å då började det att tjuta i den å den blev helt svart.. INTE SÅ KUL!! Så det var bara at åka ner å lämna in den...Så nu har ja ingen NY telefon. å min gamla ligger helt död.. Så ja har ingen telefon nu i dags läget.. hmmm.... Min vanliga tur...


Annars har det inte hänt så mkt,Jacqueline ska på kalas i dag igen.. Denna gång till NIcole.. Det tycker hon ska bli kul. Vi sak åka iväg snart nu å köpa paket...

Ha det gött nu mina vänner!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0