Fredagen den 13 november..

I dag har ja jobbat. Sen var ja å lämnade min älskling på Magnor hos sin pappa.. Det gick bra. han spelade upp den nya låten för mig som han å Johan har lämnat in å fått Mastrad(Heter det så???)
Den låter bra, mne ja gillar orginalet skarpt.. Ska se om ja klarar  att lägga upp en länk på den ...
Å Philip var där. vilken go unge.. Han verkade genuint glad att se sin syster å mig med:)
Han hade ett stort leende på läpparna när vi kom.Å kram fick ja när ja skulle gå. Hmm.. JA ja ...

Sen åkte till min Goa Malin å fick lite kaffe å prata av mig lite.. Mysigt. De har det så härligt hos sig. Man blir så varm i kroppen av att va hos dom.. TYCKER OM ER!!

Å nu sitter ja här.. Hmm helt alene...VId min vän datorn..:)

VAd Har ni för i kväll? Nu kommer det ner lite snö,å man får lite julkänsla.

ja ja ni får ha en alldelles underbar kväll alla min vänner!

KRAMAR <3

Kommentarer
Postat av: malin

Tack så mkt vi e glae i deg me =) så kul när du kommer!

2009-11-13 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0