Trött

JA det är jag nu.. Har jobbat 4 dagar i rad. Ledig i möra å sen jobbar ja 2 dagar till. Men men ja måste ju ha pengarna. Det är ju inte så att ja skiter penga. Då hade det ju int evarit några problem..Haaahaaa

På fredag ska ja på fest! igen. Det är jobbet som ska ha sommar fest. Det var så kul förra året. Hoppas det blir lika kul på fredag. Hade så lust att köpa en ny klänning , men ja har faktiskt inte pengar.. Fan va ledsamt.Å snart är det sommar å semester, Då vill man ju göra nått kul...

I möra ska ja åka till min vän Karin.. Var ett tag se vi sågs igen..Det ska bli kul att få fika å prata av sig lite..
Nästa vecka ska ja till Johanna, äntligen..Förra gången fick ja ställa in, för ja ville ha en extra jobbdag.. Men nu har ja lovat att ja ska komma.. Ska bli kul. har inte varit hos henne . Hon är mina vännor!! :)))

I dag har ja tittat på hus, inte för att ja har råd, men det är så kul att titta... Kanske att ja någon gång får råd att köpa mig ett...

hahhhaaa....


Ha det så gött alla min vänner"!!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0