Klockor börjar ringa

Grattis farfar å Kathy som gifter sig idag!!!

Jacqeline var bjuden. HAr provat att göra fina lockar i håret på henne i dag, men det gick inget bra. dom ville inte stanna kvar trots tonvis med mousse å spay... stackars lilla prinsessa!!
Men hon var fin ändå.. Mammas älskling.

När vi skulle åka till Farfar..köpte vi med lite blommor. Visste inte riktigt vad ja skulle köpa. Antar ju att Jerry har köpt present som hom får va med på..Hon skulle få vara kvar ändå tills i möra.

Hoppas att dom får en fin kväll..!!


Sen tog ja en tur till arvika. Det är jössefröjda i dag.Det var ganska mkt folk fanns att ja´kom in ganska sent..

Nu sitter ja här å bloggar lite. undrar verkligen om statestiken stämmer. om det är inne så många som det står.
Inte för att ja har så mkt mat nyttigt att skriva om men ändå..Det är ju mitt liv. INte för att det är så spännande..
Men det är ju det enda ja har... HIHI

Undrar om ja inte snart får mig en dator av min kära far.. vet att han har varit å kollat på en... hihi   min papppa!!!


Ha nu en god kväll alla min  vänner!!


Kram
<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0