vill ha e egen dator nu...

Ja om jag ändå hade det.... Då kunde ja sitta hemma å skriva när ja ville... INte för  att ja tror att nån är inne här å kollar!!
Men iaf... jag har en chans att skriva av mig litte...

Ikväll ja i väg å jobba. Pappa kommer hit å är barnvakt åt Jacqueline. Det tycker ja är skönt att han kommer hit till mig, för då får hon ligga i sin egna säng, å så är det lättare efter som hon har skolan...

Ja har ett ganska tråkigt liv i övrigt.. om nån vill byta så är ja helt mä på dä...
vet inte om ja ska flytta eller inte.. Så länge som ja har jobb å jacqueline går i skolan här. är det nog bäst att stanna, fast att ja inte har så mkt här att göra. Särskillt inte nu när min bil inte funkar.

Till hälgen kommer nog min syster... Då bli det party...


ok ha det gött  alla vänner!

kram<3


Kommentarer
Postat av: susanna

Hej.



Jag läser din blogg.. Den ligger på mina favoriter, så det är lätt att kolla in dig ;)

2009-03-05 @ 11:07:32
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0