Nej fan....

Det är inte klokt...trodde att de snart var vår, men ikke!!
Tänk på lördan var ja på stan med min syster å våra barn, det var verkligen vår i luften.
Solen värmde, snön smällte, fåglarna kvittrade..Det var vår!!
Men nu, i dag, snön vräker ju fan ner..Det kan inte va sant!!!
det tar ju fan en evighet att gå all den snön!!!Ja protesterar!!!!

Har  lämnat Jacqueline vid bussen. Hon skulle åka med felicia idag. Jag jobbar i kväll, å då ska hon vara hos farfar å kathy.. Tur att ja har dom..JA pappa åxå...Puss på dig

Mötte min "gamla" svärmor förut.. tänk vad ja saknar henne.Visst ja pratar ganska ofta på jobbet, men det är inte samma sak....

i dag har syrran varit å satt in en Memorian till mamma. På onsdag är det 5 år sedan hon dog....:( saknar dig mamma!
tänk att det aldrig ska bli lättare, det blir snarare svårare..saknaden är så stor... I hela vår familj....

Ok till häälje är jag alltså ledig, då vill ja hittapå nått kul... Tycker tt en riktig fest vore på sin plats nu.....:)

Nej nu ska ja som sagt snart jobba, måste greja lite innan...
Kanske att ja ska sola efter jobbet, då måste ja fixa lite mynt.. Gott med värme...

Ha det gott min vänner  !!!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0