Flytt....???

JA det blir nog så, har tänkt å tänkt.. Men nu har ja nog bestämt mig, ja ska flytta.. Måste nu bara ordna med en lägenhet, en mysig till mig å Jacqueline Keenai, å Dolly..Min lilla familj..HAHAHA
Helst skulle ja vilja ha ett radhus lr nått liknande. eller en lägenhet på botten med en liten plätt framför..Å vad gött..
Men nu har ja nog bestämt mig.. till 90% iaf...:)

JA mitt umgänge är viktigt, å det funkar inte så bra som det är nu..Ja vill kunna ha hem folk på kvällen å ja vill kunna gå tillnån, utan att behöva planera som mkt innan, å gå ner på stan å ta en fika... Lovely.. Eller ta et varv mä bilen..

Jo det får bli så...ARVIKA HERE I COME!!!!!


om någon vet om nått ledigt i stan, får ni mer än gärna meddela det tll mig!!

Tingeling tingeling.....

<3<3<3


kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

ibland kan man behöva flytta å få vara närmare sina kära... hoppas att du hittar något bra

2009-03-18 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0