......

jaha då var det söndag kväll... Ny vecka i möra..
Undrar om jag har gjort rätt när ja skrev in jacuelines fritidstider... Det är ju lov dag i möra, å jag jobbar..hmm ?? ja ja jag fär väl ringa till möra å kolla om det är ok att hon kommer,,Inte lätt att va en vimsig singel mamma som ska ha koll på allt...!!


Ja i går kollade ja å Jacqueline på Melodifestivalen.. det var faktiskt en dek bra låtar med i går, även om ja inte vet om rätt låt vann, men men.. ja har ju heller inte röstat, så ja har väl inte heller rätt att klaga, lr??

I dag tog jag en tur till stan i min spruttibangbang bil..Ja den hoppar å har sig, men jag faktiskt mig fram...Tog en tur till Edane å hälsa på min kusin Jessie som var hemma under häljen, hon bor i karlstad annars.
det var kul att sitta å prata lite..

Hoppas att ja kan få köpa mig en egen dator till veckan. Skulle verkligen behöva ha en nu !!!

Ja på onsdag kommer pappa hem från Spanien... Hoppas att han har köpt mkt fint till mig;)
!

ok vi får höras senare!!

Kram <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0