en tur...

Ja det blev det..
Hade tråkigt efter att ja hade jobbat.Jacqueline är hos Jerry.,så ja hade inte så annat att göra än att ta en liten tur med min hoppihoppi bil..
TIll slut hamnade ja i ......ARVIKA! Suprice suprice!!!
Sen sprang ja på min kära syster på Palmvika, så ja ble med henne hem å  kosade på min lilla bubblan.

MOTTAS BEBIS!!

Ja så nu sitter ja här å skriver lite  min blogg,, som ja faktiskt ser att folk har varit inne å kollat.. :):):)
tack för det!!

Jag har jobbar hälj denna hälj, inte så kul. I möra har ja en delad tur:( Inte kul tycker jag. I möra börjar jag kvart i 7 åhar rast halv 11, sen börjar ja halv 2 igen å jobbar till 9 så nej jag gillar inte att ha delad tur.

 Jacqeline ska sova hos Jerry i möra, så han ska köra henne till skolan på måndag. Då har jag sov morgon på måndag, ja säkert. inte en gång som jag har sovit längre än till halv 8 på en ledig dag..:(:( är det inte typiskt...

Nej jag vet inte riktigt vad ja ska skriva, hoppas att ja får mina pengar på måndag . Då ska ja köpa mig en egen dator!!!
Då kan ja skriva när ja vill å hur mkt ja vill... HAHA hahahaha!!!

Ha det gött mina vänner!!
kram <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0