DOLLY

Ja så heter min nya familjemedlem.. å det är en sååå goo katt! Hon blir 1år i juni, så hon är ju ingen kattunge direkt.
JA var å hämta henne på måndagen efter jobbet. Dom som hade henne skulle nämligen ta bort henne!!!
Då var det ju bara att komma å rädda...Hmm...
 men i går var ja lite arg faktiskt.. Ja ja vet att hon är liten å inte rktigt vat var man gör sina behov, men i går kväll kissade hon 3 gånger på våra täcken!! Inte kul.
Först en gång åp Jacquelines täcke, bara att byta allt från täcke till madrass å tvätta.. Fram med nytt, bädda å ordna, ja då kissa hon igen!!! AAAHH!
Då var det bara att börja om igen...
Sen hoppade hon upp hos mig, å skulle kosa lite trodde ja.. men ikke.. Hon kissade på mitt täcke åxå!!
Så hela morgonen har ja ägnat åt att tvätta täcken!!

Ja ja men go är ho ändå.
Men hon är lite rädd för Keenai, men i går var hon halv vägs ute i hallen , nästan fram vid han där han låg, men då fick han syn påhenne på rörde sig, då blev hon rädd!!

HAhaha...

ja dom är goa dom små djuren!!


Ha dett gött!

Kram <3<3<3     

Kommentarer
Postat av: susanna

Vad har du fått för bekväm katt som kissar överallt. Min Grace går så fint på lådan, inte en olycka utanför den.. hihi, du valde fel katt!!

2009-03-20 @ 09:30:56
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0