4 mars....

Årets värsta dag!!

I dag är det 5 års sen mamma dog... :(
Å  denna dagen är precis lika varje år..Man vet precis hur dagen såg ut då för 5 år sen vet exakt vad ja gjorde vid exakt tid.. hur ja kände ... ja allt kommer tillbaka..
Det som folk säger att det blir lättare med åren som går är bara bullshit!! det blir inte alls lättare.. Snarare svårare.. man blir hela tiden på mind om vad man inte har...Vad "alla" andra har ...
Kan ibland tycka att folk ta andra förgivna.. Mamma bara finns där.. NEJ! mamma finns inte bara där!!
Tänk så många gånger som ja har blivit arg, ledsen å avundsjuk...
Å tänk på alla mammor som inte bryr sig om sina barn, vet att mamma mer än gärna akulle vilja byt amed dom, vet att hon skulle vilja vara här med oss.. men vet åxå att hon har det bra där hon är nu.

Min mamma var en viktig person för många människor,vet att hon berörde många... att det är många som saknar henne..

Saknar å älskar dig mamma jätte mycket...<3 <3 <3




Nej nu blir ja alldeles tårögd. Ser nästan inta vad ja skriver... Nu till något annat..


I går var min kära syster på besök. Det var faktiskt ett tag sedan. hon kom ensam, så vi hämtade bupps på skolan å åkte ner på centet en tur. Har inte varit där på ett tag,JAg köpt mig faktiskt 3 tröjor!! det var behövligt.. det blev även e present.jacqueline sak på kalas till Moa på fredag.det var visst disco .. Kul!
Hon ska till jerry i helgen.
Jag är så fest sugen att ja nästan håller på att spricka.. men syster å ja ska ha pyjamas party i hälgen, så då ska ja ta mig vin. Vi sak göra lite god mat.... mysigt..

Jaha nej n u har ja nog inte mer att skriva.. Ha det gött mina vänner..

KRAM <3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: Jess

Vad fint skrivet, gumman!

Jag saknar också din mamma väldigt mycket!

Finare kvinna får man leta efter!

2009-03-21 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0