Fredags mys...

Nu har ja tagit hälj!! Å vad gott!!

Vi tog en tur till stan när ja hade slutat jobba å Jacqueline kommit hem från fritids..
I natt hsr hon sovit hos farfar... igen...
Pappa skulle vara barnvakt åt mig i går, men syrrans hund casper blev akut förlamad i sina bakben, så dom var tvugna att köra in honom till Karlstad . Så då fick pappa passa bubblan...
MEn i dag fick dom åka till Karlstad igen...Dom var tvugna att ta bort honom... lilla casper..

När vi kom till stan var Annmari å Börje här.. Alltid lika trevligt..Men stämningen har varit lite låg.. Självklart har vi alla varit ledsna, men vi har ändå orkat med lite FREDAGS MYS!!! ;)
Vi var på affären¨å köpte lite gott. HAr fått dille på  ostbågar.. Så det blev det  en påse .. mmmm vad gott.


NU sitter Mittt barn här brevid å masar om att jgag måste skriva att hon har en mycket lös tand... Å att jag ska skriva att dom missade bussen till skolan i  morse å att dom fick åka med Göran...

Måste bara få visa en bild på hur mitt barn ser ut när hon sover i bilen... HAhahaha... Kanske inte att det är så säkert, men men ... fick till svar att hon bara vilade... Det var i dag när vi åkte in till stan... Lilla Prinsessan...

Vad härliga dom är barnen...
 
I möra kanske vi ska ta en tur till Hökedalen å titta på folkrace.. men det är inte säkert...

Men ha en bra kväll nu alla mina vänner!!!

KRAM
<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0