Balklänningen är hittad!!!

Hahahaha... ja tänk, för ca 8 år sen tog min kära syster studenten, å eftersom hon gick på Solberga, så var hon på balen.. Å jag å mamma sydde en balkläning till henne. NU är det ju så att min syster ska gifta sig i augusti å jag har inte hittat några kläder än. VI har väl sagt på skämt att ja kanske kunde använd den, men jo tjenare... syrran var ju mindre på den tiden å har ju alltid varit mindre än mig. Nu satt ja på internet å sökte både kläningar å tyger, då var hon uppe å leta reda på den gamla klänningen. "du kan väl prova den, " sa hon... hahahaha ja visst bara för att du ska få se att den i nte kommer att passa... men tro att vi blev överaskade när det gick att få upp blixtlåset å allt..Syrran tog kort så det kommer ja att lägga in sen någon gång... Ja det var kul... nu slapp ja att köpa en.... Ibland ska man ha tur!!!!

Kram på er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0