6 juni

I går var det Sveriges national dag.. Inte för att det är nåyy jag brukar fira lr så, men ja hade syrran å janne å bubblan å pappa på middag...HAde tänkt att vi skulle sitta ute, men det blåste, så vi blev sittande inne.. Jag å Jacqueline var å handlade, sen plockade vi lite blommor.. det blev Mycket somrigt... Lovely!!!

JA bjöd på Kycling med curry å ris.. Mkt populärt å gott.. Glass åbär till efterrätt...

PÅ kvällen åkte ja å bupps å köpte lite godis. Alltid lika gott...

I dag var det en trist dag som alltid på söndag. Undrar hur det kan va så?? Sitter liksom i luften... konstigt.. Me jag har hunnit tvätta å diskat allt sen i går.. hade iinte någon lust att göra det i går kväll..Å tro mig, det var ingen som hade gjort det åt mig...;((

Nej nu har ja inget mer att skriva.. I möra ska ja jobba kväll igen...

Ha det bra nu alla mina ära vänner!!

KRAM
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0