Onsdag

Idag har ja varit i Norge å fått mitt norska bank nummer. Å lämnat det å mitt konstiga nya person nummer till min chef i Norge. Hon var lika otrevlig i dag som hon var sist. Lr så är hon bara så. Litte kort å spydig på nått vis, Men et kanske är hennes sätt att vara. Inte så kul tycker ja i af...

Det var möte på jobbet i dag, men eftersom ja var i Norge å fixade litte saker så åkte ja inte.. Tycker inte att dte nån idee eftersom ja slutar om ca 3 veckor.. Det var tandvård.. Tror nog att ja klarar att borsta tänderna på de gamla....Får säkert höra om det men det bryr ja mig inte om......

Syrran har varit här i dag, vi var å handlade å fikade här. Hon blev med till Norge.
Sen kom Fija en tur innan hon åkte på jobb... Alltid trevligt med lite sällskap på kvällen.
Har strykt mina jobbar kläder åxå, har ju jobbar dag i möra...

Vad hittar ni på för nått kul om dagarna??? Kan ni inte skriva en rad till mig , så ja får veta hur ni mår..


Ha en bra natt alla vänner!

kram

Kommentarer
Postat av: malin

jag mår utmärkt =) ja du får snart lite norska pengar ;) inte dumt te jula! Hmm antar att vi syns i möra eller på lördag ! Kram

2009-12-03 @ 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0