Mumma



Vad kan det här bli tro?? :)))

ROCKY ROAD! Mm vad gott smakar som snickers nästan. :)
Å så här blev dom..
                    
Visst ser de goa ut!! :)) Dom var de å...
Men nu ligger de i frysen. FAktiskt så har ja bara tagigt en å Jaqueline har tagit en.

Nu har JAqueline varit ute å åkt lite skidor, dock inte de hon fik av sin far i present. Utan ett par andra som vi har lånat.


Mitt lilla barn.

I dag har ja varit å tagit prover. Inge problem. Efter det var ja på facket en tur å prata Med Kathy.
tror att det kommer att ordna sig med jobb i framtiden. Det känns ju gött å höra.

Nu ska ja köra i väg jacqueline till Klara, de sak leka ett tag. Å ja ska passa på att köpa frimärken å posta mina jul kort. Glömde det förut.

HA nu en bra eftermiddag min a vänner!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Detdåg vldigt gott ut! Jag såg reklamen nu när jag gick in på min sida men det dröjde en stund innan den kom upp.

2009-12-17 @ 09:33:37
URL: http://sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0