Mitt hjärta.

Hmm Var visst i nte så bra ändå ! :(
Fick ett brav från min läkare att det så visst sämre ut än det verkade på onsdagen när ja var på att arbets ekg.
Ska til Karlstad på koll. :(
Inte så kul. Sist så gråt jacqueline för att hon visste ju inte vad som skulle hända med henne om det var fel på mitt hjärta. SKa nog inte berätta för henne denna gång förrän ja vet vad som händer. Men kul är det ju inte. Ringde til VC i dag med föfr att få en tid för provtagning. Nej detta är inte det mista kul! är ju faktiskt inte sååå gammal. MEn ja skulle leva som vanligt. Iaf fram til att ja skulle på koll å ta proverna. Hmm... Hur ska detta sluta???

:(((((

HA en bra kväll min vänner å ta hand om era <3!


KRAM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer går bra ska du se, nu tar vi en dag i tagen...Först ska vi på koll, sen får vi se...kraaam

2009-12-14 @ 10:21:28
URL: http://sanfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0