LÖRDAG KVÄLL

 ÅH vad underbart!!!!

Ja
har jobbar hälj, inte så kul, men det går ju när man har en så go hälj att man slutar halv 2 på lördag, å börjar halv 4 på söndag.. Det är ju upplagt för fest!!!! :=)
Eller ja fest å fest... En öl lr två i solen på verandan, vad härligt!! Någon som har nått att säga emot?? NEJ tänkte väl det...

PÅ torsdag var ja ute å grejade lite på min "STORA" veranda, hade ju köpt nya ute möbler på IKEA i häljen. Å så var ja å köpte sånna där liljor i kruka på Konsum. Två för 49:-. Bra, det blev en påverandan å en på trappen vid entren.. NICE!!

Ja som sagt har ja jobbar hälj.Just nu är det lite jobbig stämning.Vi har några anhöriga som tycker att vi inte gör vårat jobb som vi ska. Lite tråkigt, för vi gör faktiskt mer än vi ska ibland.. inte så kul när man inte blir uppskattad för det man gör. men men , Vi är ett sånt bra gäng att vi fixar detta, vi stöttar varann. ett härligt gäng är vi. TYcker ja, trivs jätte mkt...

Ja Susanna som du vet så har ja ju inte någon dator än, så ja provar att skriva så fort ja kommer åt någon. Inte för att ja tror att du är inne så mkt å kollar min blogg .... Hahahahhaaa :=)

Nej nu ska ja nog öppna mig en öl till..GÖTT!!

Ha det gött min vänner! <3<3<3 kram


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej hej. Det blev säkert fint på din "lilla" veranda... kul att få iordning...kjam

2009-04-04 @ 20:45:00
URL: http://sanfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0