Fredag..

Var det i går ja.....:)

Var hos Mickisen å go Moa på förmiddagen...
Trevligt! Mysigt å få snose på bebis....:)

Jerry var å hämtade Jacqueline i går!! Hon har inte varit där 4 månader!!
Hon hade litte mixade känslor för att åka dit.. Hon var rädd för att hon skulle sakna mig så mycket,
men samtidigt ville hon åka till pappa..!
Stackars barn!

Kvällen tillbringade ja hos min goa vän Sara... :)
Var inte hemma förrän 10 ..Hi hi .. var faktiskt lite skönt att kunna göra så..
 Få litte egen tid. fast att ja saknar ju
mitt lilla hjärta!
 
Jo, ja har faktiskt fått ett uppdrag!!
Mickisen ville att ja skulle göra en vimpel till henne.. Hon ska ha dop till helgen,å då ville hon ha en vimpel
till det..'
Vad kul!!!

I kväll ska ja jobba. Ska sova hos min FIJA LII..
Hon jobbar visserligen i natt, men ja får låna hennes säng ändå...:))
Tack för det min vän!!

Hoppas att ni får en fin lördag allesammans...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0