Onsdag..

Solen skiner å det är 4 minus....
Så ska det va när det är vinter...:)

Nu är ja uppe hos syrran å passar Bubblan... Hon är förkyld, så hon kan inte va på dagis..
Men ja tror att janne kommer hem snart.

Tänkte ja skulle ta mig en tur till Sara sen, men ja får se...

Ryggen är som vanligt inte bra... Går bra när ja går å så, men om ja ska böjja mig ner lr nått så går det inte...:(
Då känns det som om hela ryggen ska gå av lr nått...
Hur ska detta gå, ja som ska jobba i häljen...:/

I går va ja med syrran på stan. Kollad i lite i inrednings affärer å så.. Var åxå en tur till Goa Tina
TINAS TING...
Syrran
köpte ett "ägg" till mig...:) I fattigmans silver att hänga i fönstret.. Jättefint.. Hon har ett själv som ja har gått å suktat över....;)

Tack för det kära syster!!<3


Vad hittar ni på då i dag?

Nån som har nått bra tips på xtra jobb??
Skulle verkligen behöva ett... Nått roligt ställe....... Typ en inrednings affär lr nått...:) Det vore ju drömmen..:)

Skriv gärna en rad till mig.. Då blir ja SÅÅÅÅÅ Glad!!!

Ha en underbar dag ute i solen!


Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0