Sy..

Jag har länge känt att ja vill göra nått..

Men ja vet inte vad! Det är i mina pyssel-fingrar det drar..
Har ju liksom ärvt mammas symaskin..
Den var nästan ny när hon gick bort, å så har den nästan inte används efter det heller...
Nu står den ute i mitt förråd å bara väntar på att få komma in å användas..
Men ja vet inte ju inte riktigt vad ja ska göra!!

Det är ju så inne med Vimplar  i alla möjliga och omöjliga färger å storlekar..
Kanske ja ska se om ja kan ge på å göra en sån..
Har ju en massa tyger liggandes ute,efter att syrran har rensat efter mamma i en garderob...

Kanske ja ska göra det.. Sen hade ja en ideè om ätt göra hjärtan..
Vet att mitt Lilla hjärta gärna skulle vilja ha ett i sitt rum..

Hmm, ja kanske..

Apropå Vimplar, så är ja med i en tävling på internet .
En webshop har en tävling där man ska namnge en Vimpel..
Ja lämnade ett förslag, å det kom med!!!!!!:))
Så kul!
 Men nu är det så att ja vill att  ni går in på denna sidan :http://beaswebshop.blogspot.com
Där vill ja att ni röstar på "JOY"!

HA ha tack för det....

Nu ska ja se om ja finner fram min lilla maskin
Ha en bra kväll mina vänner

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0