3 JUNI!!

Äntligen har solen kommit fram!
Nu mår ja genast mkt bättre :)

Har haft ett par dagar nu då ja inte har mått har så bra.. Är ju så på våren för mig innan sommar kommer.. Då är det ju bla Mors dag å så .. Fast att det har gått över 6 år så kommer det alltid över mig.. Tycker att det bode va bättre men det blir inte det.. Nästan så det blir värre......:(

Men nu är det så att solen har tittat på ett par dar. Å det är ju positivt...:)
Köpte mig en ny kamera en dagen här. Så nu kommer det troligen att finnas mere bilder här på bloggen om nån skulle va intresserad...;)

Här har ja tagit lite bilder ute i syrrans trädgård...Haha måste ju testa kameran..!


Jordgubbar ska det bli av dessa fina blommor.....:)

Vi har även hunnit med en tur på  stan för att köpa mjukglass....:)

Det var gött. Årets första ..:)

Nu blir det snart en dusch å sen får det bli kväll.. Ska upp å jobba te möran

Förresten, så har ja ju börjat att jobba på Kirurgen  på Sjukhuset i Arvika.. HUr kuligt som helst...
Återkommer mer om detta en annan dag...


Ha nu en fin kväll mina vänner!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0