TJING PÅ ER..

Vet inte vad ja ska börja med.....
Hmmm.....:( Kanske att ja är är sjukskriven med akut lumbago, Översatt till ..Ryggskott!!!

Aj aj aj.. säger ja bara.. Ni som könner mig vet ju att ja har rygg å nack besvär sen innan..
Men detta har ja aldrig varit med om!

Var hemma hos Fija Lii på rast på söndagen, låg i hennes allt för underbar fåtölj å slappade...
Skulle sätta mig upp för vi skulle äta Fijas underbara mat..:) ... MEn ja kom inte så långt.
Det gjorde jävelusigt ont i min rygg, så ja kunde inte sätta mig upp!!

Skrek rakt ut som om kniven suttit i mig, å det var så det kändes.. Stackars Fija Lii! Hon bara satt å kollade på mig å visste inte vad hon skulle göra...:( Hmm, sötis..

Ringde till 1177, sjukrådgivningen, som verkade ta det riktigt allvarligt å ville skicka en ambulans..! Men nej tack där går gränsen...
Inte när man känner de flesta som jobbar inom ambulansen å sjukhuset!!! 

Men ja lyckades på något sätt att ta mig hem!

Hmm, vad ont det gör... Nu är ja "bara" mkt stel å öm.. Ska få komma på röntgen, eftersomja har haft ont i ryggen i så många år... 


Hoppas att ni har det gött!!

Kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0