Fynd..:)

Som ni vet så håller ja på att inreda min lägenhet..:) Jätte kul. Men som ja sagt tidigare så har inte alla mina saker kommit hit, men det hoppas  ja att de gör till häljen..! :)

Men iaf som ni säkert har listat ut så har ja inrett i lantlig stil.. Så nu är det Loppis å källare som gäller när ja ska hitta saker att inreda med...:)

Har ju tidigare visat lite bilder på lite Loppisfynd..:)

Men nu har ja varit i källaren hos syrran å letat reda på en massa saker som ja har haft där..Bl a mitt gamla pottskåp som ja fick av en bekant för mer än 10 år sedan!! Det var trasigt när ja fick det, å ja skulle få hjälp med att få det fixat.. Men det hat inte hänt, så nu ville ja ha det på badet, å nu är det här! Olagat.. MEn ja har inte riktigt betämt mig om ja ska måla det..? Vitt i så falll....

Sen fann ja en gammal Kocums potta.. En trasig korg, å 2 hyllor som ja har målat om.... Hoppas att det blir fint!!

Ser så fram emot resultatet i min lägenhet!!

Ska bli så kul att få bjuda hem folk i september.. Hoppas att ja hinner få iordning tills dess....

Bilder kommer att finnas här inom kort om nån skulle va intresserad av vad ja har gjort å hur min fynd ser ut....:)



HI hi ....

Ha de göttt nu alla mina vänner!!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0