Hurrar hurra!!

PÅ mig!! I dag fyller ja år. hihi.. I dag blir det en tur till Årjängmàrten, å sen blir det FEST!!
TJOHO!! Vad kul.. VI ska ha fest hos syrran, å sen hade vi tänkt att vi skulle på Tiki, på skumparty.. Haha ja adet låter ju seriöst.. =)
Det blir nog kul, har inte varit ute nått på hela sommaren. SÅ det ska blir gött att ta några driinkar. Har provat att få med några kompisar från jobbet, men de kommer nog inte... å det är så synd... MIna pärlor..!

Jacqueline
är hos sin pappa denna häljen. PÅ söndag ska hon på kalas till kompisen KLara.. Roligt för henne det å få gå på kalas.. Å nästa söndag ska hon åxå på kalas, fast då är det till en kille!!! HAmpus osm går i hennes klass... Roligt!!
 
På måndag ska ja på utveklingsamtal på skolan.. Ska bli spännande att träffa den nya fröken . HAr hört så mkt om henne, tyvärr är det inte positiva saker.. Men men ja får ju göra mig ett eget inttryck. Inte lyssna på vad andra säger, tycker inte om det. Ja brukar att vilja göra mina egna bedömningar..

Nej nu ska ja gå och sätta på lite kaffe, å se om min syster vaknar snart så vi kan göra oss i ordning å åka till Årjäng..
HA det sååå himla gött nu alla vänner, så höres vi senare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0