å nu då???

JA  ja vet inte riktigt vad ja ska skriva... Är det någon som har nått förslag???
Inte?? Eller?? Ordet är fritt..!! :)

Hmm.. ja idag har ja jobbat iáf... kul för det var med mina vännor Johanna å Emelie...
Dom att så goa.. :)

Ja ska jobba i möra med.. xtra.. det är för att vi har 12 boenden nu... Nja, 8 fasta, å 4 korttidare,..
Så det finns att att göra på kvällen.. men det är lite mysigt åxå..Ibland ... ;)

Till häljen är det Hamnfesten, men ja ska inte gå... för det första har ja inte pengar till det, å sen har ja inte lust.. Har hellre fredagsmys med mitt barn... :)))

Apropå pengar, det är dyrt å ha barn!!! Å särskilt om man är ensam att ordna å handla å fixa allt som de små liven ska ha... Å nu börjar ju skolan..!:(
Men ja har ju köpt lite nya kläder.. iaf det hon ska ha första dagen... FÖRSTA DAGEN I 1 AN!!!!!!!

Kan ni tänka er.. mitt lilla barn börjar 1 an... Är det Ångest eller???

IIIII.... hur detta gå... snart så hon tar studenten ju..;(

oj oj... nej nu fick ´ja mkt att tänka på.... hmm..

ok ha detgött alla mina vänner!!

natti natti
kram

P.S Om det är nått ni undrar på eller nått ni vill att ja ska skriva om så får ni mer än gärna skriva en rad till mig..D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0