Tränar..

Ja som ni kankse vet, om ni läst, så har ju börjat att ändra på mitt liv . Å på mitt sätt att leva.. De är en prosses som bara har tagit en början å som kommer att ta en lång tid.
Men man måste ju börja nånstans..

Iaf så är ja ju på Friskvården i Åmotsfors å väger mig ca var annan vecka.. Å nu på en månad har ja gått ner 1,5 kilo å tagit 7,5 cm i midjan..! Det kanske inte låter så mkt, men det tycker ja.Å så är det ju bara början..
Det ja har gjort hittills är att ja har börjat att gå. Går hela tiden.. följer Jacqueline till skolan på möran å fortsätter sen med en go promenad. Känns jätte bra, med Rix Fm i lurarna!!
Men nu till ett problem..Ja får för det första skavsår.. I skor som a har haft länge.. Skit jobbigt. Å sen har ja problem sen förr med benhinnorna. Å ja kan ju säga tt de gör sig gött påminda när ja r ute å går... Så trist, för det sinkar ju mig.. kommer ju inte uppi den takt som ja vill gå i för det gör så jävelusigt ont!!!

Någon som har några bra tips??
Vet att man inte ska på asfalt, men tyvärr så blir det ju det som man går¨på....:(

Men  inte nog med det.. Nu har ja varit å skrivit in mig på Hälskompaniet!!
Ja, ja sa ju att det skulle bli ändringar...:)
Där kommer ja att få en personlig tränare som hjälper mig.. Det känns ju hur bra som helst. Presic vad ja behöver!!:)
Det är ju så bra där , för man kan ju göra så många olika saker, styrketräna, spinning, andra gympass i grupp... Å sen har de BARNPASSNING!!!
Nu finns det ju nga ursäckter längre....

Ska i väg nu på tisda å träffa min tränare för första gången.. Hoppas att det går bra..

Är ju faktiskt jätte motiverad, å det har ja varit nu ett tag. Å särsklit när ja ser att det händer saker, att mina siffror går neråt.. sakta men säkert :)

Ha nu en super dag alla vänner. Hoppas att ni kan va ute i det vackra vädert.. Tahand om er!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0