Go kväll!

Sitter här å skriver lite, har inte så mkt att skriva som vanligt, men konstigt nog blir det några rader varje gång. Min kamera är fortfarande trasig, så det kommer inga bilder i dag heller, vilket jag tycker är tråkigt. För sj tycker ja att det är kul att se på bilder som andra har i sin blogg, bilder över dagen.. Sånt är kul..

JA ja  i möra ska ja iaf jobba i Skotterud. Jobbar både lördag å söndag. Det ska bli spännande.Har varit där en dag å gått brevid, lite svårt att bilda sig en uppfattning efter en dag, men i möra kan ja nog skriva lite mer om hur det är att jobba där.
 Har faktiskt pratat med flera på mitt jobb i Chbg, å det är mång som är intresserade att börja där. Vi kommer ju att bli varslade i årsskiftet, så vi måste ju se om vårt hus, å ha ett jobb. Tror inte att det är så poppis att vi åker till Norge å jobbar, men vad ska vad man göra.. Måste ju jobba.. tyvärr.

Nej man skulle ha varit ekonomiskt o beroende, men tyvärr är ju verkligheten så att man måste jobba...
Men det ska iaf bli kul att få prova att jobba på ett annat ställe. Vet ju åxå att ja kommer att tjäna mer än det jag gör här.. å det är ju positivt, därför hoppas ja att ja kommer att få jobba mer helger frampå här...'

I möra är det mârten!
Fast eftersom ja jobbar till 14 så blir det kanske inte någon tur för min del. Men ja ska till pappa å äta kålsoppa, det är hans nya dejt som ska bju.  Vi  har ju inte träffat henne än, det ska vi göra i möra. Hennes två pojkar kommer tydligen åxå.. Ahhaha ja har visst 2 st "bröder"..

Jacqueline är hos sin pappa denna hälj...
nej nu ska ja lägga mig, ska ju som sagt upp tidigt i möra..

ha en bra kväll å en bra MÂRTEN:.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0