Nostalgi

Ja det var varit en nostalgi tripp för mig i lkväll..

I alla fall när det gäller det musikaliska. Ja å syrran har suttit framför datorn hela kvällen å druckit drinkar ( Ni får ursäckta min stavning) hela kvällen.. Vi har haft You tube å lyssnat påALLA gamla godingar... Allt som vi lyssna på när vi var "unga".. En del från 240 tiden å så.. Typ
* Only you -- Yazoo
* One more time --Timmy T'
* Narkotic-- Liquido

Ja det var sååå mkt musik.. Åven gamla Elvis å Dansband s låtar kom upp... JA det var verkligen Nostsalgi...!!!

Det var såå mysigt. Men det var synd att vi iny´te kom i håg namnen på alla gamla låtar som man hörde på förr, å tänk så kul vi hade.. Tänk om man var tjugo igen å kunde åka rund i 240`n å lysssna på all denna musik som vi har lyssnat på i kväll..
Tänk vad så mkt har ändrat sig från den tiden. Vad roligt vi hade då-- I af jag!!!


JA nej nu får ja väl ta kvällen . KLockan är ganska mkt.. måste ju var utvilad när bubblan kommer  väcker mig i möra--

Så go natt på er alla vänner!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0