Lägenhet

JA denna hälj  har ja varit ledig.. Har jobbat så mkt de senaste veckorna.Men det är ju så.. ja måste..

Men på lördagen städade jag hela min lägenhet, städade på mitt sovrum, å ni som har varit hemma hos mig vet att jag mest har använt mitt sovrum till förvaring av både dammråttor å annat.. Sängkläder som inte har fått plats i min garderob.. Har bara en garderob där alla mina kläder å handukar å sängkläder ska få plats.. Fattar inte hur det ska gå.. Som tur är har ja inte så mkt kläder.. inte så mkt som jag skulle vilja ha..

Men nu är det så fint.. måste bar ut i förrådet å leta reda på mina tavlor som ja hade tänkt att ha i sovrummet,lr kanske åka till IKEA å köpa nya.. :))

Kom på igen att jag har ett skrivbord i pappas förråd som ag hade tänkt att ha i sovrummet, men det är rödmålat, så det måste a måla .. HAde täkt att måla det svart, för då passar det in i resten av min inredning... :))

I dag har min syrra ringt på en lägenhet ... åt mig!! ;))
Den låg mitt i stan, hon visste om någon som hade bott i den innan.. tydligen var den väldigt fin, å fräsch.. Stort å fint badrum å nytt kök..Den skulle vara ledig till veckan, å då skulle vi höra av oss så skulle vi kunna få komma å titta på den.. ja men det är ju inte säkert att det blir nått... hihi...


nej nu ska jaj åka hem å lägga mitt barn.. skola i möra igen. å sen jobbar ja kvällen.. igen.. som vanligt känns det som... å jacqueline ska vara hos farfar möra ...

ha det bra
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0