Vårfin

Idag har jag varit å klippt mig! ÅH vad härligt!! Det var verkligen längesen... Var hos DEDESköna rum. Hon är såå bra. Hon vet precis hur ja vill ha det. Blev supernöjd.Så nu är ja fin tills hälljen, ja på håret i allafall..:=) haha
JAg måste nog tacka min kära far, det var han som fick äran att betala :=)-- Tack far!! puss på dig.

Köpte ju en klänning på M&B förra veckan. jättefin, men ja har gått nu i en vecka å haft lite ångest för att använda den. Hade faktiskt med den till stan i dag för att byta tillbaka den, men syrran tyckte att den var fin, å att det var roligt med klänning ibland när man ska ut, så ja har den kvar... :/.Men ja vet ändå inte hur ja ska göra... AAHH HJÄLP!!!!

lördag ska ja på fest hos Emelie. Vi är ett gäng  från jobbet som ska på Dansbandsgalan. Vi ska ha förfest där.Det ska bli sååå kul! Vi har nog alla längtat efter detta event. vi har ju haft biljetter i många veckor...
Vi ska troligen sjunga singstar.. hahahaaa... Det brukar vi ju göra när vi är hos Emelie.. Vad roligt!!!

Igår var det möte på jobbet.Det var en företagssköterska från Previa som var där å pratade om kost å motion.. å inspiration.. Om förändring å hälsa.. Intressant, Å då skulle vi ha någon i gruppen som skulle var typ av inspiratör, nån som peppar å hjälper de andra. Å mina vänner kan ni gissa vem som blev utnämnd??? JAG!! hahahaa ja det var väl den rätte kanske ni tycker.. men vad då då???

Dom andra tyckte att ja just var den rätte till detta... SÅ då kanske det blir en förändring i mitt liv å kanske att ja kommer å bra åxå...

Jaja nu ska ja ta å leta reda på lite kaffe.. är såå sugen nu!! MMM gött!!!

Ha det gott mina vänner
Kram <3<3<3




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0