onsdag

Nu har ja varit hos min faster...  JAg köpte ett skrivbord av henne. Ett gammalt med svarvade ben, jättefint, ett sånt som ja har varit på jakt efter. Å nu har ett.. ska hämta det på torsdag nästa vecka... Det var rött, men jag undrar om ja inte ska måla det, brunt, lr svart . Det ka nog bli fint. Då har ja ju ett ställe att ställa min dator på:):).
kul för det ska ja mä köpa te veckan....

Detta år får ja föresten tillbaka på skatten.Första gången sen ja blev Eda bo. Har alltid fått betala tilldax.. men inte i år!!
Fick väl inte så mkt, men det är bättre än att betala tillbax.. inte så kul..
 Jaha snart är det dax för "Galan"!! Ser så fram emot det.. har varit å köpt mig en ny klänning!
Men den sitter inte riktigt som ja vill, så nu är det en diet som gäller. Provar alla som finns på en gång!!! Nu kan det väl inte gå fel!!
 Skulle ha varit å klippt mig i går, men mitt älskade barn blev suk, så ja fick boka om tiden till nästa vecka... Å det ska bli såå gött å få klippa mig. Ja har köpt hårfärg åxå som a ska prova att slänga i.. JA det ska bli gött att få göra sig lite fräsch. Har verkligen inte "pysslat" om mig på ett tag. Gjorde  visseligen en ansiktsmask i söndags när min syrra var hemma å vi hade pyjamas party.
D
et var mysigt.Vi gjorde hemlagad pizza.

Nej nu ska jag nog ta å åka hem... skoldax i möra igen.. Då ska ja ta en låångpromenix mä keenai.. a det gött
 <3<3<3kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0