Tisdag

Nu var det längesen jag skrev... I går var ja på gymet. Vi var några från jobbet som var nere en tur å gymma lite... Var inte riktigt på humör först, men ja gick ett tag på gåbandet så svetten rann, då blev ja litte mer motiverad. Sen jorde ja några övningar för bena å några för magen.. gott. efter det to ja å Fija en promenad  Tallmon.. det va åxå gott!

Efter att jacqueline kom hem från skolan möte vi syrran  i koppom. vi skulle åka en tur till Töcksfors. det gick ju bra, men sen när vi åkte hem var jacqueline nog väldigt trött, för hon bara grina å bråka hela tiden, så det var inte alls roligt. TYcker att det blir värre å värre att göra med henne nu för tiden. Ja blir så trött å ledsen ,för ja måste tjata å tjat för allt. nu för tiden kan hon inet, lr vet inget... mkt tråkigt tycker ja... har fått rådet att kolla om ja kan få någon typ av avlastnig, eftersom ja är ensam... å det vore väldigt gott.. faktiskt . ett par timmar i veckan, så ja kan typ åka till affären å handla , för det är nått av det värsta som finns känns det nu... behöverr verkligen nån som kan hjälpa mig lite med henne nu... Ja är inte mer än männinska ja heller... Å ja kan inte va båda mamma å pappa... eftersom hon inte har någon pappa som bryr sig... som vill va med henne mer än varann hälj, å knappt då!
Undrar hur det skulle va om ja åxå gjorde så.... inte tog ansvar.. mer än varrann hälj... var skulle hon då va? vem skulle ta hand om henne? FAn vad trött ja blir... Ja har bestämt att ja ska vara karl i mitt nästa liv.. då behöver ja inte bry mig om något lr någon. Bara om mig själv.... gött!!!


nej nu orkar ja inte mer... nu går ja ut i solen   ''''

kram på er alla !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0