Saknar mina vänner....:(

Ja det gör ja..:(

Sara åkte till Spanien,lr rättare sagt Cran Canaria i söndags..
Saknar henne redan.. INgen att fika med på förmiddagarna..:( Lr kvällarna heller för den delen..:(

Å FIJA LII Min älskling!
Vi träffas nästan aldrig nu..:( SÅÅÅ tråkigt.. Å nu som hon funderar på att flytta!!
Nej det får hon inte, men det är väl så när man är kär! :)
sÅ GLAD FÖR HENNES SKULL SÅÅ KLART! <3
Detta förtjänar hon min goa vän!

Men ja kan inte hjälpa att tänka på mig själv.. Visst är ja en kass kompis ..:(

Var iallafall hos Mickisen i går.. Kosade på världens goaste Moa!!
Måste erkänna att ja blev bebis sjuk!!!!
Men men .. det tåget har redan gått för min del....:/

Nu ska ja gå å göra mig i ordning.. Ska jobba kvällen......

Ha det såå himla bra i kvälla ALLA mina vänner!!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0