300!!!!

Nu var de då dax att göra mitt inlägg nummer 300!!!!

Men det var tråkigt att ingen ville va med å tävla om de super söta rosor i betong.:(

Ja ja , ja får väl behålla dom själv..:)

 Detta kommer åxå att bli det sista inlägg ja kommer att göra här på denna bloggen ett tag framöver....
Känner att ja har en del att stå i nu, å kommer inte att ha tid att skriva här ...

Men om det är nån som vill lämna en liten komentar lr så,så gör gärna det.. Kommer ändå att kolla av läget här..:)


Hoppas alla får en fin vår. Med mycket sol!!

Sköt om er mina vänner.

STORA KRAMAR...LINDA!

Kommentarer
Postat av: mary grace

hej Linda! men ska du sluta blogga!!! trist:( ja är iaf inne å läser både din å sandras blogg så du vet:) men ja är dålig på att skriva nåt dock:/... kram kram.. maria

2011-04-09 @ 13:25:43
Postat av: Mia

o hur ska jag kunna hålla koll på er där uppe i "lilla-staden" om du inte bloggar??

2011-04-10 @ 11:40:44
Postat av: josephine- tävling på bloggen!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! ;)

2011-04-10 @ 12:20:08
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0