Onsdag..

Vilken dag!!

Började med att kände igår kväll att ja var på väg att bli förkyld..Stel i nacken å huvudvärk..:(
Å i morse var det bara att inse fakta!! JAG var nu förkyld........:(
Var på jobbet å så , men ja kände att ja inte var riktigt med.. seg å ont i huvuvdet... Slutade med att ja fick gå hem tidigare från jobbet.......

DE hade ringt från Jacquelines skola.. Hon hade ramlat ur kompisgungan när de hade gungat med en väldans fart! INte bra! Hon hade troligen ramlat på ryggen lr axeln, Vet inte om hon hade tuppat av en sekund lr så med.... Ont som bara den hade hon i sin arm å axel när ja hämtade henne på skolan....:( LILLA älsklingen..!!

Men i allt detta så har ju min soffa kommit!!!
              

Snygg va.....!;)
Presic en sån ja alltid önskat mig.....;)

Nej då. Som vanligt när man handlar på iKEA så kommer dte ju i byggsats.......

                      

                      
Å så här blev det....Trodde ni inte va...?
Vem behöver en HandyMan , när man kan själv...;) Å gissa om det kändes i huvudet... AJJJJJJ!!!

Fick besök av hela Fam. Bergamn som kom å invigde den nya soffan... TREVLIGT!!

Nu sak ja ta å bädda ner mitt barn som just nu är..:: "Mamma, ja är ju handikappad, kan man säga...."

Ha ha ja det kan man säga.. I möra får det nog bl en tur till farbror Doktorn å kanse att dte blir en röntgen...... Lilla hjärtat....


ha  Nu en riktigt god antt min avänner!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0