OJ..

Nu var det längesen igen som ja skrev...
HAr varit sjuk...:((
Inte så kul. Förkyld å hostar....Men nu är ja på bättringsvägen.

Håller  på i det sista att försöka att få iordning lite här hemmA. Verkar ju som ja aldrig blir klar...:(
Men nu är ja iaf på go väg. Pappa har varit här i hjälpt mig igen med att få upp lite grejjer. Spegeln över soffan är på plats å den andra lampan i köket..

Har lite bilder som ja ska lägg upp.. På saker som ja har gjort iordning här......


Till häljen ska ja ha lite fest hemma här...Var längesen ja hade fest.. Har nog inte haft fest på minst 5 år!!
Men nu är det dax..:)
Hoppas att det blir kul, verkar som det kommer många goda vänner, vilket är precis vad ja behöver nu..
 Mina vänner!!
 Ok ja fyller ju år på söndag.......

BILDER::

                

Kakfat  och muggar som ja köpte på Loppis..



Min goa vän Sara har varit här ett par gånger nu .. Känns så gött att vi har hittat varann igen efter nästan 9 år..!
Trevligt att sitta å prata på kvällen.. Slippa att sitta ensam... ;)
Hoppas att hon kan komma på lördag.

Hoppas alla mina vänner kommer på llördag!!


Ha en bra dag nu alla...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0