Helgen..

Ja nu har det gått ett tag igen sen ja skrev..

Har ju varit hälj.. På fredan jobbade ja kvällen så Jacqueline var hos syrran å hade fredagsmys..
På lördag hade ja lite fest.. Pappa,Gunn, Isa,Lotta å Bergmans var här på dagen å åt lite egengjorda små smörgåstårtor, som ja glömde att fota!!
Men det var populärt...:)
   
Papp,gunn åJanne..

Senare kom min kära vänner!!!!!
Hade en såååå himla kul kväll.
Synd att det inte blir oftare, men då hade det kanske inte blivit så kul heller....:)
Vi satt här å pratade å drack å hade det så mysigt...
Sen gick vi ut ..Var kul de mä, men ja tycker att det är roligare om man bara är hemma å umgås.....
                
Susanna å Syrran                     Fija å Julia                     Jag å Sara

Hmm, konstigt.. Fick nästan bara blommor av mina vänner. Undrar om de tyckt att ja behövde det...;)) haha det gjorde ja.. Var lite dåligt med det....


Orkidee som ja fick av Suss....

Jaha, Å på söndag var det ju valdagen som säkert alla vet... Men hur i hela friden har folk röstat???!
Blir bara såå mörkrädd!!!
Har vi verkligen haft det så bra de sista 4 åren att vi ville att det skulle bli 4 år till???!
NEJ!!!!!!!!
Nu hoppas ja verkligen att folk får känna av hur de har röstat.. Verkligen måste ju snart komma i kapp!!

FAN åxå!!!

ja ja .. hoppas att det blir bättre resultat nästa val!!!!


                       

Mer bilder sen festen på lörad finnes om nån är intresserad.. Finns mkt roliga bilder..Hi hi...


Kramar på er mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0