Vår??

                          

Var bara tvungen att lägga upp denna bild. Tycker att det verkligen får lite vårkänslor när man ser påskliljor!
Tyvärr så luktar det inte så gott..:(

Idag har Fija varit här med sin vän Kim..
Ja hade gjort en sockerkaka som de tyckte var god. Har ju inte gjort nån på ja vet inte hur länge...
De hade med sig lite kartonger som ja ska ha å packa i...


                     

Här å en bild på tulpanerna som ja fick av Fija förut.. Hon är så snäll ho..:)

Nu har ja ju äntligen fått ordning på mitt modem. HAr ju varit utan i ca 1 månad så ja har ju inte kunnat skriva här lr så... Men ja har pratat med de på telia hur många gånger somhelst men de har inte kunnat hjälpa mig.. men idag så fick ja till det själv!! Vad ja kan!!


Var inne hos grannen å fick mig lite kaffe nyss.. Det är Jimmy som har sin flickvän Marie i grann huset...

Nej nu ska ja se till att mitt barn hamnar i säng så blir det lite tv för mig innan sängen ropar på mig... :)

Ha en super kväll...
'
KRAM PÅ ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0